söndag 13 mars 2011

Fullproppad helg!

Igår var vi nere hos min far och hans fru.
Stefan hjälpte dem med datorn. Mellantösen
och hennes sambo var också med. Åsså
minstingen förstås.
Melodifestivalen på kvällen var ju en redig
besvikelse. Jag är ingen fantast av varken
Saade eller Dannys låt. Jag hade hellre sett
trean eller fyran som vinnare.
Igår flyttade även mellantösen och hennes
sambo hit. Jag vet inte hur länge det blir,
men det tar ca 2-3 månader för byggarna
att fixa vattenläckan i deras lägenhet.
Det är riktigt mysigt att ha dem här.
Vi är med andra ord sambos allihopa nu! ;P
Idag var vi en sväng på kyrkogården för att
tända ljus för våra nära och kära som är så
otroligt saknade. Vi skänkte även en tanke till
alla de drabbade i Japan. Stackars människor.
Vi har även haft besök av Sofia idag. Stefan
har byggt en dator till henne, så hon var strålande
glad. På matsedeln blev det grillade kotletter
med krämig pastasallad och mango. Mums!
Nu är jag helt slut i rutan. Ska anfalla sängen och
kudden med omedelbar verkan. Dessutom har jag
börjat på en ny bok.
Ha det gott!

4 kommentarer:

  1. Vad härligt att du kan njuta av att ha barnen hemma igen! Jag kanske skulle tycka det var jobbigt... Melodifestivalen var ju så klart en besvikelse, men lätt glömd med tanke på Japan och det ofattbara som hänt där. Stackars människor och djur.
    Hulda

    SvaraRadera
  2. Oj, fullt upp! Som för de flesta av oss.
    Vad skriver du? (Nyfiken eftersom jag själv kämpar med ord...)

    SvaraRadera
  3. Anfalla sängen.....de var bra uttryck. Oj, vad du har mycket omkring dig! Men trivs man bara tillsammans så är/blir allt så mycket lättare. Arbetar du som usk. också nu?
    Var rädd om dig och ha det så bra.

    SvaraRadera
  4. Hej

    Oj barnen hemma igen...som det var innan de flyttade hemifrån? haha....så mycket ni gjort på en dag.

    SvaraRadera