söndag 29 april 2012

Intensiv vecka!

Veckan och helgen har gått i en jäkla racerfart. Jobbat och haft planerad fritid, sen har vi haft finbesök från Halmstad här också. Idag fick vi även besök att dottern och svärsonen plus styvsyrran med sambo. Det blev grillat med tillbehör. Gott som attan.
Helgen har varit trevlig, men igår eftermiddag var jag helt slut som artist och hade knappt styrfart in till sängen för en välbehövlig vila. Fick knoppat en timma, sen tog det mig över en halvtimme att försöka vakna och få kroppen att vilja komma av sängen. Usch, det kändes inte alls bra. Idag känns det bättre dock och jag får nog inte slarva med mina små powernaps utan sätta dem som högsta prioritet så att jag inte klappar ihopa.
Nu blir det lite te och mys. Imorgon är det jobb 7-13. Sen håller jag ledigt på tisdag. :)

1 kommentar:

  1. Jag känner igen det här med motstånd att lägga sig ner och vila. fast man vet att kroppen behöver det så struntar man i det. Jag brukar tänka att jag är ju mitt i livet vem vill sova bort tiden då. Låter som ni trots allt haft några mysiga stunder.
    Ha det så fint
    Kram

    SvaraRadera