tisdag 24 september 2013

Lediga timmar ...

Idag har jag lite lediga timmar innan jag ska till jobbet ikväll. Jobbar ihop med supergoa Lotta. Det ser jag verkligen fram emot.

Mina lediga timmar tänker jag lägga på mig själv. Det blir lite läsning, vila och lunch. Jag skaffade mig en surfplatta för ca två veckor sen. Har numera börjat läsa via den. Det är hur smidigt som helst. Lånar mina böcker via biblioteket på nätet. Det är ingen risk att man glömmer lämna tillbaka, eftersom boken automatiskt försvinner inom 28 dagar. Helt perfekt för mig, som brukar glömma lämna tillbaka böckerna i tid. *morr*
Jag har läst Kristina Ohlssons bok Davidsstjärnor med plattan. Den var riktigt bra.
Läser just nu Zlatans bok Jag är Zlatan. Hujedamej vilken överraskning den var. Jag hade verkligen inte tänkt läsa hans bok, men det bara blev så. Det är jag tacksam för. Den är riktigt bra. Är på slutet nu, så jag vill knappt lägga den ifrån mig. Vilken kille han är den där Zlatan!



 

Nu bär det iväg till min gosiga säng för lite läsning. Vid såna här tillfällen uppskattar man att man inte jobbar ett 7 till 4 jobb. Det är så skönt att få ha lite "egentid", utan varken barn eller sambo.


1 kommentar: