torsdag 24 juni 2010

Amelia!


Idag har jag guddottern på besök här. Jag och F passar henne under tiden som Mamma M är på begravning med sin mormor. Det var ett tag sen jag passade henne och mycket har hänt sen dess. Hon är en riktig solstråle, hon har blivit året nu. Det är inte så många år sen man hade F liten, men så snabbt man blir bortskämde med att F sköter sig själv. Amelia får man ha full koll på, annars är hon där hon inte får vara och stoppar sånt i munnen som inte bör finnas på någon under 3 år. Mitt hem är inte barnsäkrat längre - bara att inse.

Nu ska vi fika lite på altanen.

3 kommentarer:

  1. Men det är så härligt att få passa småttingar emellanåt :D

    SvaraRadera
  2. Trevligt :-) och sen brukar de vara ganska skönt när de går hem till sig... ;-)

    SvaraRadera
  3. Vet hur det är med de små, här "jagas" det oxå hela tiden när barnbarnet är här:):Allt utom de leksaker jag har här,är intressant...:)
    Kram och en härlig midsommar till dig och de dina, Cia:)

    SvaraRadera