fredag 21 januari 2011

Denna dag - ett liv!


Fredag!!

Denna underbara veckodag.
När man har en sysselsättning
som varar från måndag till fredag
så är fredagen "the one and only"!
Inom en snar framtid ska jag börja
jobba. Det är inom vården, så
arbetstiderna löper från måndag
till söndag. Fredagen blir inte
fullt så speciell när man jobbar
fredagkväll. Nåja, jag får väl göra
den speciell ändå helt enkelt.
Idag ska vi hitta på lite granna.
Jag ska iväg och göra en intervju
med min svärmor, vilket är en skoluppgift.
Sen blir det till att hämta minstingen,
sambon slutar tidigt, vi ska dra iväg till
Malmö, fixa Wii:et, minstingen vill till BR
- jag lovade henne det i ett svagt ögonblick,
jag ska till IKEA och köpa en bokhylla till
mitt "koppla-av-rum". Det blir nog att vi
äter ute idag, sen ikväll blir det Let´s Dance.
Bagge och Weise är mina favoriter.
Imorgon kommer bästigaste Jenny hem från fjällen.
Dessutom ska vi iväg på kvällen på Arlövs-revyn.
Det ska bli riktigt skoj. Förra årets revy var
superrolig.
Ha en underbart fantastisk fredag allihopa.

3 kommentarer:

  1. Det samma till dig! Ha en superbra dag :D

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla, det var en fullbokad fredag må jag säga. Hoppas att allt blir som du tänkt dig.
    Ha det bra och njut
    Monkan

    SvaraRadera
  3. Den eventuella underbara fredagen låter vi vara och packar undan den i minnet och hoppas på en skön söndagkväll istället ;)

    SvaraRadera