måndag 17 januari 2011

Vilken vecka!


Jag säger bara - JÖSSES vilken vecka.
Minstingen var sjuk hela veckan.
Det var feber, ont i huvudet, kräkningar
och "lättsnackat" från tvåan också.
Hon blev precis frisk en dag, sen var det
igång igen. Stackars henne.
Nu är hon frisk igen, och jag hoppas att
det håller läääääääääänge.
Hon har fått sin beskärda del för i år.
Tre maginfluensor på 13 dagar!
Det kan väl räcka eller hur?!
Idag var det skola för både henne och mig.
Vi har en hel del grupparbeten i skolan
denna vecka. Faktiska BARA grupparbeten.
Det är på gott och ont. För stor grupp är
jobbigt! Imorgon ska vi ge oss på en grupp
endast bestående av tre personer - mycket bättre.

3 kommentarer:

  1. Nej vad jobbigt, maginfluensa som är så tröttande.
    Peppar, peppar har jag varit förskonat mot det och kräksjukan (som är det värsta jag vet) men man skall inte ropa hej.........
    Hoppas skolarbetet blir bra
    Monkan

    SvaraRadera
  2. Nej usch och fy. Stackars liten..
    Håller tummarna för att det får vara nog nu för låååång tid framöver.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Men usch. Vilken otur. Stackars. Hoppas det är över nu.

    SvaraRadera