onsdag 19 januari 2011

Thank you myself!


Vad mer finns det att säga??!
Detta var verkligen inte väntat,
så jag blev superglad över det!
Jag fick MVG i ytterligare ett ämne
i skolan idag. Nu är det bara två
ämnen kvar av kursen, och jag
ska göra mitt bästa för att även
dessa två ska bli MVG.
Tänk att få gå ut kursen med
alla MVG?! Jag är bara två ifrån
det nu. Håll tummarna för mig.
Detta är bara för mitt eget jag
som jag bevisar att jag kan. Jag
gick ut grundskolan med ett snitt
på knappa 3,0. Gymnasiebetygen
blev ännu sämre, så detta blir en
riktig revansch för mig själv att
bara få MVG. Hittills i alla fall.
Vad jag kommer att sakna skolan.
Nu är det snart bara tre veckor
kvar, sen börjar jag jobba.
Jag ska minnas dessa 52 veckor med
mycket glädje.

6 kommentarer:

  1. Du är så jäkla bäst :0)
    Kram
    Maija

    SvaraRadera
  2. Men åh, så kul för dig!!! STORT GRATTIS!!
    Även om du nu skulle få G eller VG på dom andra så ska du vara JÄTTENÖJD!!
    Kul att kika in här!
    Ha en fin torsdag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. GRATTIS till alla mvg och JOBBET!!!
    Och bra att du klarar av att se klart på hur duktig du är!
    Hulda

    SvaraRadera