onsdag 20 april 2011

200 + 1 inlägg!


En av tavlorna av Camilla Lindskog



200 inlägg!!! Ja, detta inlägget är t.om. nummer 201. Jösses vad tiden går.
Mitt första inlägg handlade om en konstnär som jag verkligen gillar,
Camilla Lindskog. Jag har två av hennes tavlor här hemma och ser fram
emot nästa. För mig är det viktigt vad för tavlor man hänger på väggarna.
Min sambo hade några tavlor med sig "i boet" som jag verkligen INTE gillar.
Det är Lasse Åberg-konst. *usch - tvi vale* Men eftersom att han gillar
sånt ... *host host* skräp ... såna tavlor så jag får väl stå ut ... ett tag till i alla fall.
Jag ska göra mitt bästa att få honom på andra tankar. Kanske kan han
pryda sitt älskade garage med dessa uuuuunderbara tavlor??!


Nu ska jag strax dra iväg till Blåkulla! Kanske träffas vi där?! :)
Glad Påsk på er alla.

2 kommentarer:

  1. Hej

    Jag älskar också tavlor och har en målande bror med dessutom. Men jag har faktiskt lärt mig att lite tavlor i egen smak och lite i sambons smak, ger en gemytlig tillvaro. Jag har en huvudregel när det gäller tavlor...dom skall vara måalde för hand och inga planscher eller tryck.......annars klarar jag det mesta i konst.

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en riktigt skön och Glad Påsk!
    Men kära vän varför ska du åka till Blåkulla, vi har ju så fint väder i Swedala nu....hi,hi,hi.
    Påskkram från mig.

    SvaraRadera