tisdag 26 april 2011

Sagan om Isfolket



Jag har börjat på en ny bokserie.
Sagan om isfolket. Jag köpte tre böcker till att börja med,
mest för att klura ut OM jag gillade den typen av böcker.
Jag är redan på bok tre, och har beställt tre böcker till.
Så jag lär nog läsa genom hela serien på 47 böcker!!

Jag har varit iväg hos min käre väninna och fotvårdare idag.
Hon har slipat, karvat, klippt nagler, filat och smörjt in mina
fötter. Det är en sådan lyx att gå till henne. Är det något jag
verkligen unnar mig så är det fotvård. Så är det någon som
vill göra vid fötterna i Eslövs-trakten - Ring Hellas hud & fotvård!
Hon är en redig pärla.

4 kommentarer:

  1. Den serien var så himla populär bland alla mammor när jag var liten i början på 80-talet. Himlars massa böcker hon skrev!

    SvaraRadera
  2. just det.. det var ju den jag skulle beställa också. :P Är du fortfarande fast?

    SvaraRadera
  3. Hej

    Oj den bokserien verkar vara bra.....det var väldigt längesedan jag läste något bra nu. Kanske knata till stan och kolla efter lite böcker?

    SvaraRadera
  4. Har läst böckerna. Dom blev som ett gift. var så inne i dom att ibland gick jag omkring o läste dom medans jag gjorde annat
    Och du man får tycka synd om sig själv ibland

    SvaraRadera