söndag 24 oktober 2010

Grisfest igår och träning idag.


Igår var det dax för årets sista grisgrillning.
Det var inget underbart väder direk,
men uppehåll i alla fall.
Grisen blev god, gästerna var
nöjda OCH hungriga.
Vi stack hemom och svabbade
av oss, sen körde vi tillbaka
till festen.
Vi är alltid inbjudna till
denna sista grisfest vart år.
Så, man fick svänga "di lurviga"
en hel del och många skratt
blev det.
Men samtidigt är man rätt slut efter
att ha grillat, så vi var ganska nöjda
när festen väl tog slut kl 01.00.
Då styrde vi skutan hemåt och
hoppade i båset.
Imorse blev det en mini-frukost,
sen iväg till Friskis & Svettis.
Fasen vad skönt det är med en pass
så tidigt på morgonen.
Det är det bästa passet på hela
veckan.
Ha en bra söndag allihopa.

2 kommentarer:

  1. Visst har man bättre samvete efter ett pass, speciellt när man stoppat i sig en masa god mat.
    Ha det gott
    Monkan

    SvaraRadera
  2. du är duktig som kom iväg på träning det gjorde inte jag maken min lät mig få sovmorgon men jag får träna extra hårt nästa gång =)
    Ja vi ses på tisdag och köra ihop tycker jag låter alla tiders kram Madeleine

    SvaraRadera