fredag 22 oktober 2010

Telenor - fortsättning


Galaxer i mina braxer!
Telenor-killen ringde mig nyss
och sa att reklamationsavdelningen
bestämt att jag ska få min mobil
och det abonnemang som jag kommit
överens om med tjejen på
Telenors chatt.
Inga andra kostnader,
utan det kommer bli precis
så som vi kom överens.
OM detta sen verkligen stämmer
när abonnemanget väl kommer igång
- det får tiden utvisa,
MEN OM det stämmer,
så har jag gjort en jäkligt
bra affär.
Telenor har förlorat minst
3000kr.
Men vad är väl 3000kr
för ett bolag som deras?
Milla = HAPPY!

3 kommentarer:

  1. Grattis. :-)

    Och trevlig helg kära du!

    SvaraRadera
  2. Dutti! Härligt att lyckas vinna över de stora ibland.

    SvaraRadera
  3. Det gäller att inte ge sig. Starkt jobbat!
    Och grattis!

    SvaraRadera