tisdag 15 februari 2011

Schema

Igår började jag jobba och det
första jag måste ta tag i är mitt schema.
Jag har inte lagt schema på två år,
så det är inte en dans på rosor kan jag
säga. Men - nu är det gjort och jag hoppas
att det är rätt och att jag inte har korsat
någon oskriven regel när det gäller
schemaläggningen. Vi får väl se.
Nu ska jag nog ta mig en powernap,
sen bär det iväg mot jobbet. *gäsp*
Vädret är fruktansvärt förskräckligt.
Kallt och det blåser så in i vassen.
Man vill nästan inte sticka ut näsan ens.
Jag drömmer mig vidare till en härlig
sandstrand, med palmer och paraplydrinkar.


Simma lungt.

5 kommentarer:

  1. Jag vill också till sandstränder och palmer!
    Tänk att borra ner tårna i solvarm sand.
    När ska vi åka?

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Ja vår ute kväll blev alla tiders det får vi göra om! Hoppas du trivs på ditt jobb och att det gick bra att lägga schema!
    Min start på jobb börjar med sjukdom jag och Max var dekade av kräksjukan som Loke hade fredagsnatt,fick hämta hem en febrig Loke innan idag=( Hoppas nu att vi inte blir mer sjuka får hoppas Henrik klarar sig!
    Men imorgon gör jag debut på mitt jobb och det ska bli skoj=)
    Kramar Madde

    SvaraRadera
  3. Och jag ska snart åka till en sån där strand!

    SvaraRadera
  4. Det blir säkert jättebra, men det tar ett tag innan man kommer på vilket schema man trivs bäst med. det är bara att testa sig fram.
    Kram

    SvaraRadera