torsdag 24 februari 2011

To be or not to be ??




Hur man än vänder sig så har man
häcken bak!!
Ibland blir jag så trött. Så lack.
Så "pissed"!
Hur tänker en del människor?
Tänker dem alls? Inskränkta,
egoistiska personer ... dem
är en fara för sig själv och sin
omgivning. Att tänka utanför
sin egen kropp och sitt eget jag,
det är en fjäder i hatten och ett
tecken på att man är på rätt spår.
En liten, liten händelse kan få en
sån dominoeffekt så att t.om. spökena
skallrar tänderna.
Var detta verkligen avsikten? Är det inte
dax att växa upp? Är det inte dax att
vara ödmjuk mot omgivningen?
Jag vet inte hur jag kommer att göra i
just denna händelse, men oavsett om
det går på det ena eller andra sättet
så kommer det att sätta djupa spår
i mig.
Sorry för att jag är otroligt otydlig och
kryptisk, men jag behövde bara skriva
av mig, utan att visa hela mitt inre.
Jag kan väl kort och koncist sammanfatta
det hela med att jag inte mår alldeles
bäst just nu och att jag både är besviken
och lack på det.
Men men, det löser sig alltid och jag har
varit med om värre.


Det som inte knäcker mig - det härdar mig!


En sak är dock säker -
jag älskar mina tre döttrar
Linda, Sanne och Frida
över allt annat.


1 kommentar:

  1. Du skrev det viktigaste sist: det löser sig! Det är så man får ta det. Men skitjobbigt när andra ställer till det för en själv. Hoppas du får saken ur världen snabbt, så att du kan njuta av ditt nya liv.
    Apel

    SvaraRadera