fredag 11 februari 2011

Taadaaaam!


Sådärja, då var man UNDERSKÖTERSKA!!
Det känns rätt så okej att kursen är över,
men visst kommer det att kännas konstigt
att inte gå till skolan på måndag.
Tänk att ha en helg ledig utan att man
måste sitta med diverse uppgifter som
ska lämnas in på måndagen.
Tänk dessutom att få en egen intjänad
lön - inte studielån! Lyckan på jorden!
Mina betyg blev jag minsann inte ledsen
över heller. Psykologibetyget har jag
gjort via distans för 2,5 år sen, men i övrigt
blev det 1 VG och resten MVG!!
Kan man klaga på det??! Nä!!

8 kommentarer:

  1. GRATTIS DUKTIGA MAMMA!
    Du är bäst i hela världen! <3
    Du har lagt ner din tid och själ i den här utbildningen och det visar ju sig! Grymt.
    Puss på dig

    SvaraRadera
  2. GRATTIS! Jag är oxå uska men numera är jag ju sjukpensionär. Hoppas du får/har ett arbete som gör att du inte glömmer bort allt du har lärt dig. Jag jobbade på ett korttidsboende där de dessutom hade palliativvård så där fick man vara med om lite.
    Nu får du fira hela helgen tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Ett STORT STORT grattis!!

    SvaraRadera
  4. Men du Grattis! Så duktig du är, toppenbetyg!! Och visst är det kul att få lön för mödan när man kämpat! Och lika skönt är det att få börja jobba och tjäna pengar. Lycka till kära du med nya jobbet!
    Hulda

    SvaraRadera
  5. Grattis! Vad roligt! Lycka till med jobbet!

    SvaraRadera
  6. gratulationer till dig!

    SvaraRadera