tisdag 8 februari 2011

Vilka underbara tårtor!


När jag letade runt efter en bild till mitt
förra inlägg - som jag la in precis för
några minuter sen - hittade jag en sida
som verkligen tog andan ur mig.
Sidans ägare tillhör en kvinna som heter
Lisa. Hon är en amazon till att göra kakor
och framför allt TÅRTOR! Vilka underbara
tårtor hon har gjort. Jag har inte hunnit
genom hela bloggen, men det kommer
jag definitivt att göra.
Bloggen kallas för Sockerrus - gå gärna
in och kika. Jag lägger upp en bild på en av
hennes tårtor här - den är verkligen ovanlig
och ovanligt läcker dessutom.

6 kommentarer:

  1. Tack för tipset, jag skall kolla igenom Sockerrus, det verkar spännande.
    Ha det bra
    Monkan

    SvaraRadera
  2. Skitsnygg tårta ju! :)

    O du.. jag tänkte att jag skulle beställa den där boken via cdon.com. 49.- för många av hennes böcker.

    SvaraRadera
  3. Hej Milla! Vad kul att du hittat min blogg :-) Åh vad glad jag blir över att du gillar det du sett :-) Ännu gladare blev jag över dina fina ord både på Sockerrus och här. Min kväll blev verkligen sååååå mycket bättre, tack! :-D

    Ha en härlig torsdag!
    Kram, Lisa

    SvaraRadera
  4. Är du Lindas mamma?! Vad kul. Jag har jobbat med Linda några år och hon är så go´. :) Ser att du tagit din examen nu. Grattis och lycka till med jobb.
    /Nina

    SvaraRadera
  5. Hej igen. Nej jag jobbar inte kvar på St Göran längre. Slutade för 2 år sedan och pluggar nu till vårdlärare för usk-elever. :)

    Ser att vi följer flera gemensamma bloggar. Kul!
    Allt gott!
    /Nina

    SvaraRadera