söndag 29 maj 2011

Eslövs Vårmarknad

Idag blev det ett besök på Vårmarknaden. Minstingen ville tvunget åka karusell. Min lycka blev att hon stötte på ett par klasskompisar vid tivolit. *tack min lyckliga stjärna* Hon åkte diverse karuseller medan jag, mellantösen och hennes kille kikade på. Sen MÅSTE jag ju köpa mig en påse brända mandlar på varje marknad. Det blev en redig mat och slösrunda. Vi handlade med oss lite munkar till fikat och minsann om det inte blev några lådor gräddbullar också. *vad f-n skulle jag därnere och göra?*

Snart ska vi dra iväg till svägerskan med familj för att fira svärmor. Vad jag tycker om det, tänker jag inte skriva om just nu - med risk för att skriva sånt jag inte borde. Vi kan väl säga som så, att det har diskuterats en hel del här hemma och man kan ju säga att jag snart sätter ner foten med besked. Jag bidar min tid.
Nix pix, nu blir det lite läsning i min Sagan om Isfolket-bok. Jag har kommit fram till bok nr 17 som heter Dödens trädgård.

Ha en fantastisk Mors Dag på er allihopa.

1 kommentar:

  1. Olala....trodde först jag kommit fel...så färggrant och härlig din sida är nu! Läcker!
    Förstår att du inte kunde låta bli de där gooooooda gräddbullarna( är det samma som chokladbollar?).....*fniss*.....Svärmödrar brukar vara ett "kapitel" för sig.
    Må väl och ha det så gott. Kram.

    SvaraRadera