söndag 9 oktober 2011

Två resor på två veckor!!! Underbart!

Nu har jag först varit iväg en sväng till Lalandia med alla döttrarna, sambon och svärsönerna. Vi fick kanonväder och bodde hur bra som helst. Detta var första gången jag var där och det kommer säkerligen att upprepas. Man var som barn på nytt!
Denna helgen åkte jag iväg på en tjejresa till Polen. Vi var 44 kvinnor från Skåne som drog till Stettin i Polen. Vi åkte med Thells Bussresor och dem rekommenderar jag verkligen. Vi hade världens bästa reseledare - Caroline - hon underhöll verkligen oss under våra timmar i bussen. Nere i Polen handlades det en hel del. Det intogs dessutom en del vin och drinkar också. Vi träffade många trevliga vänner på bussen och resan gör jag gärna om. Till våren ska dem ha en spa-resa och DEN vill jag nog dra med mannen på. :)
Nu väntas snart en god SVENSK frukost - mums.
Det har varit jätteskoj att åka iväg två helger på rad, men oj vad man längtar efter familjen och lugnet hemma.

3 kommentarer:

  1. Ja, borta bra men hemma bäst! Och grattis till att du ska bli mormor. Underbart!

    SvaraRadera
  2. Hej

    Det där med Polen resan lät kul...kanske värt att tänka på i framtiden?

    SvaraRadera
  3. Låter underbart med resorna. En med familjen och en själv. Det är väl lite som du säger att har man varit borta två helger så är det extra skönt att vara hemma. Kul att du åkte till Polen. Jag känner att jag är jättedålig på att göra saker på egen hand. Tror att många av kvinnliga könet är likadan.
    Ha en fin vecka

    SvaraRadera