torsdag 18 mars 2010

Trött .. på lite olika


Jisses så trött jag är idag. Jag har inte sovit så bra inatt, p.g.a mina ömma revben. Förhoppningsvis blir det bättre inatt.

Jag är också trött på alla oskrivna regler som man råkar bryta utan att veta om det. Denna gången gäller det bandet på gravbuketten som svärfar ska ha. Inte fasen visste jag att det ska vara vitt eftersom vi tillhör de närmast sörjande! Vi hade valt en bukett med vårblommor och till det skulle vi ha ett milt grönt band, men det uppskattades INTE av svärmor. Hon sa bestämt ifrån om att vi skulle ha vitt band. *muttrar* Trist när man måste följa oskrivna regler och inte kan göra det som man själv känner för. Den dagen min far eller mor vandrar vidare så ska ingen oskriven regel styra mitt val av blommor och dylikt! Jag blir såååå trött på sånt.


Nu blir det mot duschen och sen bingen. Måste bota min trötthet så jag kan vakna pigg som en lärka imorgon. Redo för dagens alla oskrivna regler. :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar