onsdag 14 december 2011

Nedräkning!

Jadå var det sista lediga dagen imorgon, innan jul! Dessutom är det sista lediga dagen innan vi åker till "varma landet"! Så härligt det ska bli att få koppla av. Jag längtar just nu vansinnigt mycket efter resan. Dax att börja titta över vad som ska med, så att det är rentvättat. Passet är funnet - långt om länge! Böckerna är inhandlade.
Nu drar jag mig mot båset för att läsa lite på min bok - "Varför gråter inte Emma?". Usch, vilken hemsk historia det är. Hur är människor egentligen funtade?? Tyskan som slog ihjäl de två små livet i Arboga. Hemsk människa.
Ha det gott

3 kommentarer:

  1. Jag har inte läst den ännu men det ska bli. Så skönt att gå och jobba när man har något riktigt härligt att se fram mot
    Sköt om dig
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack för dina värmade ord! Kramar Lena

    SvaraRadera
  3. den boken är riktigt bra! jag har läst den och fällde en hel del tårar! Ha en underbar resa! kram madde

    SvaraRadera