måndag 12 december 2011

Timbuktu .... mitt mål för 2012!

Jag såg aldrig lördagens "Så mycket bättre", så jag fick kolla den igår via datorn. Jag tycker faktiskt att alla inblandade artister gjorde kanon ifrån sig när det gäller tolkningarna av Mikael Wiehes låtar. Men den som gör bra ifrån sig gång på gång är Timbuktu. Han är en stjärna den killen. Tror mitt mål för nästa år är att jag ska gå på en av hans konserter! Jepp, ett bra mål.
Jag ger ju aldrig nyårslöften, utan jag brukar skriva en "önskelista" över saker jag vill göra istället. Sen checkar jag av vid årets slut vad som blev gjort och uppfyllt. När jag åker ner till Kanarieholmarna ska jag knåpa på min "önskelista" inför 2012. Timbuktu finns definitivt med.

Hur brukar ni göra?? Ger ni löften? Gör ni lista som jag? Eller nåt annat? Skriv gärna en kommentar och berätta.

3 kommentarer:

  1. Jag ger aldrig några nyårslöften eller skriver listor på saker jag ska göra under året. Men i vardagen så är mitt liv fyllt med listor om både det ena och andra. Tyvärr "försvinner" många av dom, och så glömmer jag bort vad det var jag skrivit ner!

    SvaraRadera
  2. Jag har också upptäckt honom. Hade ingen aning om att det fanns en sådan person bakom skivomslagen.
    Så viktigt det är att inte bilda sig uppfattningar utan att ge det en chans.
    Vet du jag gör ingenting inför nya året. Inombords så finns det önskningar men dom talar jag aldrig om och jag ser dom nog inte som några löften utan mer som ett hopp inför året
    Så fint du skev i kommentaren hos mig
    Det värmde
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag ger inte nyårslöfte men att göra en önskelista var en god idé. Tack för tipset!

    SvaraRadera