måndag 27 februari 2012

Himma med sjukling



Frida är förkyld som attan idag. Hostar gör hon också. Jag är ledig,
så hon får vara hemma med mig. Jag hade tänkt mig att sticka
till Center Syd och Bauhaus för att kolla på nya handtag till
köksluckorna. Får se om hon orkar med det, annars får jag
ta det en annan dag. Min förkylning håller också i sig fortfarande.
Trist som attan, men det är bara att gilla läget.
Idag är det beräknat att min äldsta tös Linda ska få sitt första barn.
Nu är det också så att barn gör som dem själv vill, så troligtvis blir
det inte idag som hon kommer. Men åhhhh som vi längtar efter henne.
Hon behöver dock inte anlända på onsdag - då det är
skottdagen.
Jag går inte utan min telefon nu, för vem vet när min lilla krydda
tänker äntra världen?!

5 kommentarer:

  1. jadu.. det verkar då inte bli idag! :P har inga känningar alls.. men man ska ju aldrig säga aldrig.
    Håller med dig - onsdag är ju en otroligt dum dag att komma till världen på. Det är lite grann av min fasa att det är dags då. :(
    Stackars lilla Frida. Tycker att hon verkar varit sjuk ofta den senaste tiden. Hur är det egentligen med henne? Hoppas att hon blir bättre snart.
    Kram

    SvaraRadera
  2. imorgon blir de bebis...tror jag. håller tummen,. Mormor börjar ju bli litta otålig nu;)

    SvaraRadera
  3. Härlig väntan för att bli mormor - önskar er alla glädje och lycka!

    SvaraRadera
  4. sv: om det bara hade varit så. Fast måste nog ändå säga att Samarin faktiskt inte smakar så illa.. snarare i stil med vanligt bubbelvatten. :D Och det är ju gott.
    Hoppas allt är bra med er idag och att lill-snuttan blivit friskare.
    Kram

    SvaraRadera
  5. sv: det kommer alldeles säkert bi mer rosa hädanefter. ;)
    Men jag är faktiskt nöjd med det gråa.. grått är ju snyggt ihop med rosa - så det ska nog bli bra!

    SvaraRadera