tisdag 19 juli 2011

Lugn och ro och semester.

Nu har jag påbörjat min semester! Igår åkte Frida med några kompisar till Äventyrslandet i Halmstad. Under tiden passade vi på att åka till Tyskland och inhandla lite flytande föda till festen på lördag. Det var en hel del fler än vi som tänkte på det, vi fick invänta färjan både på vägen dit och på vägen hem.
Idag har vi hunnit med en del av våra förberedelser inför festen. Vi har även hunnit med en hel del avkoppling. Häääärligt!
Frida har en kompis här som sover över. Jag och sambon ska nu bänka oss framför teven och titta på film. :) Annars längtar jag mest till min bok, jag har nu kommit fram till bok nummer 33 i Sagan om Isfolket. Jag har bara 14 böcker kvar att läsa i den serien. :(
Nåja, jag hittar väl något nytt att läsa. Någon som har nåt bra tips??

3 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt sköööööön fortsättning på semestern!
    Var rädd om Dig & kram från mig.

    SvaraRadera
  2. Hej

    Oj är det inte rätt långkörigt att läsa så många böcker i rad av samma historia? Jag älskar själv att läsa böcker...

    SvaraRadera
  3. Blir lite småavis när du pratar om att åka till Tyskland. Jösse om vi här uppe hade samma möjlighet. Inte för jag storkonsumerar men det ser kul ut
    Ha det gott

    SvaraRadera