fredag 15 juli 2011

Snart semester

Då var det kvällspasset idag. Sen är det morgon lördag och morgon söndag. 15.30 på söndageftermiddag går jag på SEMESTER! Så gött det ska bli. Även om jag älskar mitt jobb så kräver både kropp och själ lite semester också.

Nu tror jag att jag och Frida ska pysa iväg och käka lunch nånstans. Om Frida får bestämma blir det säkert "Gyllene Bågen", fast jag är inte så sugen på det. Får se om jag kan övertala henne till nåt annat. Antingen blir det China-box, Pasta-mannen, Kina-restaurangen eller bakad potatis här hemma. :) We´ll see.

Ha det gott idag.

2 kommentarer:

  1. Ohhhh... era gottegrisar! En annan har ju glömt ta med lunch idag (igen) och får snällt knapra knäckebröd... Hoppas ni får en mysig lunch tillsammans / Kram!

    SvaraRadera
  2. Hur gick det med din lott? ;-P Min var en skitlott.. nej, nitlott menar jag ju = ingen vinst = ingen amerikanare för min del =(

    SvaraRadera