måndag 4 juli 2011

Orken lyser med sin frånvaro

Det finns så mycket som jag vill göra, men inget blir gjort. Sista tiden har varit lite hipp som happ för mig. Jag har inte mycket ork, fantasin är som vanligt ständigt frånvarande, jävlaranamman lyser med sin frånvaro och tiden försvinner på att göra ingenting. Ibland känns det som att man behövt en redig spark i bakpartiet eller någon som kunde ge mig precis det stödet och pushen som jag behöver. Det finns personer i min omgivning som ställer upp på det, fast jag vet inte redigt om dem är de rätta att göra det. Eller så får jag försöka hitta det själv. Sätta upp vissa mål och rutiner som får mig på rätt köl igen. Har jag någonsin varit på rätt köl egentligen?! Har man en gång "drattat-i-väggen" så är det så himla lätt att dratta dit igen och det vill jag fanimej inte!! För några veckor sen var jag ruggigt nära.
Nåja, nu tänker jag sätta mig ner och fixa en "Att-göra-lista" och sen baskemej så ska jag se till att följa den! Vår grisfest blir först ut att bli färdigplanerad!

1 kommentar:

  1. Oftast är det svårt att ändra sitt beteénde efter att man har kört in i den stora väggen. Har själv varit där och fy fasen vad jobbigt det är... Hoppas du inte trillar dit igen för det är banne mig inte lätt... KRAM

    SvaraRadera