onsdag 27 juli 2011

Nu blir det filmtajm och lite bira.

Det har inte blivit mycket bloggande den sista tiden. Dels har semestern dragit igång och sen kom äldsta tösen och svärsonen ner från Stockholm och därefter hade vi födelsefest. Så det har varit för mycket att göra och för få timmar per dygn. Idag var vi dessutom iväg och hjälpte svärmor att flytta lite saker till sin nya lägenhet.
Jag fick en sak i lördags som jag faktiskt använt flitigt - EN KAMERA! Men jag har inte fört över bilderna till datorn än, så jag kan tyvärr inte visa upp nåt foto - men det kommer och risken är det att det blir mycket bilder framöver. :)
Nu ska jag och mannen sätta oss framför teven med våra nya lammskinnsfällar och njuta av ett glas öl och en bra film. Filmen heter Ironclad och jag får recensera den vid annat tillfälle. Någon som sett den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar